Vrednote

Delujemo v skladu z vrednotami socialnega podjetništva. Zagovarjamo poštenost in odprto komunikacijo, zelo pomemben nam je oseben stik s stranko in razumevanje ozadja situacije (radi postavljamo vprašanja...). Nudimo osnovno finančno opismenjevanje, podpiramo dajanje dobrih kreditov, pri slabih pa skušamo ozavestiti stranke in jih opogumiti k spremembam osebnega finančnega poslovanja in življenjskega sloga.

 

Družbena odgovornost

Kot družbeno odgovorno podjetje vsako leto z donacijami v skupni višini cca 1.000 eur podpiramo različne nevladne, neprofitne, humanitarne ustanove, ki s svojim delom skrbijo za pomoč družinam, mladim, ranljivim skupinam ali ustvarjajo dodano vrednost pri delu z njimi. Če menite, da ste med njimi, nam pošljite prošnjo in nas skušajte prepričati, zakaj je dobro, da izberemo vas.

 

Reševanje sporov

V podjetju se trudimo za kakovostno opravljeno delo, hitro odzivnost in dober odnos s strankami. Vseeno pa se lahko zgodi, da stranka ni zadovoljna z opravljenimi storitvami, odločitvami ali odnosom zaposlenih do nje. V tem primeru se lahko pritoži - na prvi stopnji na prokurista oz. vodjo poslovne enote, na drugi stopnji pa na pritožbeno komisijo. V kolikor stranka tudi z odgovorom pritožbene komisije ni zadovoljna, se lahko odloči za izvensodno reševanje potrošniškega spora, in sicer pri:
PERSVET d.o.o., Radio cesta 5, 1230 Domžale, e-pošta: info@persvet.eu
Kontaktni center 041 302 203 (PO – ČE 07:00 – 19:00, PE 07:00 – 12:00)
Več informacij: www.persvet.eu